Dostawa i płatność
W jaki sposób i kiedy zrealizujemy twoje zamówienie
Warunki dostawy
Przy zamówieniu powyżej 500,00zł brutto z opcją przedpłaty (przelew lub PayU), wysyłka kurierem GRATIS!
Informacje dotyczące dostawy towarów:
1. Nasze przesyłki są dostarczane przez firmy Poczta Polska GLS, UPS, Inpost oraz DHL.(W chwili obecnej preferowana w)
2. Przesyłki są dostarczane tylko w zasięgu krajowym.
3. W przypadku, kiedy wartość zamówienia przekroczy 500,00 zł brutto oraz Klient wybierze jako opcję płatności przedpłatę na konto bankowe lub szybkie płatności internetowe PayU, koszt wysyłki towaru pokrywa Sprzedawca. W pozostałych przypadkach koszty dostawy pokrywa Klient.
Tabela kosztów:
Lp. Rodzaj płatności Kwota Koszt dostawy
1 Przedpłata na konto / PayU powyżej 500,00zł 0,00 zł
2 Przedpłata na konto do 500,00zł 20,00 zł
3 Za pobraniem niezależnie od kwoty 30,00 zł
4 Paczkomat - przedpłata do 500,00zł 9,99 zł
4. Termin dostarczenia przesyłki do klienta wynosi z reguły do 7-dni roboczych, aczkolwiek może się on nieznacznie wydłużyć z uwagi na czynniki takie jak nieobecność odbiorcy podczas próby dostawy, dni wolne od pracy i inne przyczyny niezależne oraz niezwiązane bezpośrednio z dostawcą oraz sprzedawcą.
5. Termin dostarczenia towaru sprowadzanego na zamówienie jest uzależniony od dostępności towaru oraz dostawy towaru przez producenta(w większości dostępnych przedmiotów do 30 dni roboczych). Po ustaleniu, klient zostanie od razu poinformowany o terminie jej realizacji. Termin ten może się wydłużyć z uwagi na czynniki wskazane w pkt. 4.
6. Zamówienia które będą składane przez Kupujących do godz. 13.00 będą przekazywane do realizacji w tym samym dniu, a składane po godz. 13.00 w dniu następnym.
7. Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone - prosimy o możliwie najszybsze sprawdzenie przesyłki pod kątem wychwycenia ewentualnych uszkodzeń.
Najlepszym rozwiązaniem jest sprawdzenie przesyłki od razu przy kurierze oraz ewentualne sporządzenie protokołu szkody (jeśli takowa występuje) - kurier posiada specjalne druki z których należy skorzystać.
9. Po wysłaniu towaru z magazynu klient zostaje automatycznie powiadomiony drogą mailową o numerze przesyłki. Numer ten umożliwia weryfikację stanu dostawy na stronach firm kurierskich (status ten nie jest widoczny od razu - pojawia się w momencie przyjęcia przesyłki na magazynie firmy kurierskiej). W przypadku nie otrzymania w/w numery prosimy o kontakt mailowy na adres sklep@hobbyszop.pl celem jego przekazania.